Untuk membantu kami memberikan perkhidmatan yang lebih baik kepada anda, sila daftarkan diri sebagai ahli
PKNS Careline.

Sekiranya anda sudah mendaftar, sila

Saya terlupa Login ID atau Katalaluan

Bagaimana Untuk Membuat Aduan Tentang Perkhidmatan PKNS?

Untuk membuat aduan tentang perkhidmatan PKNS, kami menyediakan pelbagai cara mengikut kesesuaian atau kemudahan anda. 

   
Melalui Sistem Aduan Pelanggan   Melalui Telefon   Melalui Emel
         
   
Melalui Facebook   Melalui SMS   Melalui Faks
         
   
Melalui Smart Phone   Melalui Twitter   Datang sendiri ke pejabat
Bahagian Perkhidmatan Pelanggan

   
   
PKNS Careline
Bahagian Perkhidmatan Pelanggan
Bangunan Ibu Pejabat PKNS, Tingkat 1, Blok B, No 2, Jalan Indah 14/8,
Seksyen 14, 40000 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan
603 - 5525 0300
aduan@pkns.gov.my
PKNS Response Team
PKNS Careline